Producenci

Statystyki

Produktów:
8238
Kategorii:
220
Nowości:
11
Promocje:
2

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

 

Sonda

Twoje wydatki na żywność wynoszą miesięcznie

Artykuły

Majówka

czytaj całość »

Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

Jak długo będę czekać na przesyłkę?Jakie występują formy dostawy?Ile zapłacę za przesyłkę?Jak zapłacić za zamówienie?Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?Co to są kupony rabatowe?Co to jest przechowalnia?Czy mogę otrzymać fakturę VAT?Jak zmienić moje zamówienie?Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

 

 


 

 

 

 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: papu24@papu24.pl lub telefonicznie: +48.785601789
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: papu24@papu24.pl lub telefonicznie: +48.785601789
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

OK 3-6 GODZIN OD MOMENTU POTWIERDZENIA ZAMÓWIENIA. ZAMÓWIENIA ZŁOŻONE PO GODZ. 12,00 REALIZOWANE SA DNIA NASTĘPNEGO OD GODZ. 7,00 - PREFEROWANE JEST PODANIE GODZINY DOSTAWY PRZY ZAMÓWIENIU.

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia. 

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy - standardowo z Zielonej Górze rozwozimy zlecenia po godzinie 15:00 - chyba że klient w uwagach zleci konkretną godzinę .

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma Papu24 dostarcza zakupy w przeciągu 3-6 godzin lub na konkretna godzinę / przy planowaniu dostawy należy uwzględnić czas potrzebny na skompletowanie zamówienia ok 3 godzin/.
  • standardowo z Zielonej Górze rozwozimy zlecenia po godzinie 15:00 - chyba że klient w uwagach zleci konkretną godzinę

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu strefy gdzie mamy dostarczyć zakupy - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. 

 

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • płatność gotówkowa  /płatne kurierowi papu24/
  • płatność elektroniczna np.kartą kredytową (przelew on-line).
  • przelew na konto bankowe

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Niestety nie ma możliwości odbioru osobistego.

 


 

Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48.785601789.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48.785601789.

 

 

 


 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

 

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu, a także na stronach internetowych producentów. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

» warunki gwarancji i serwisu

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48.785601789.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w karcie gwarancyjnej, a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.

» szczegółowa procedura reklamacji

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

Art. 10.

1. Termin dziesięciodniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi - od dnia jej zawarcia.
2. W razie braku potwierdzenia informacji, o których mowa w art. 9 ust. 1, termin, w którym konsument może odstąpić od umowy, wynosi trzy miesiące i liczy się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi - od dnia jej zawarcia. Jeżeli jednak konsument po rozpoczęciu biegu tego terminu otrzyma potwierdzenie, termin ulega skróceniu do dziesięciu dni od tej daty.
3. Jeżeli strony nie umówiły się inaczej, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:
1) świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa w art. 7 ust. 1,
2) dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania,
3) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym,
4) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,
5) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu,
6) dostarczania prasy,
7) usług w zakresie gier i zakładów wzajemnych.

» opis reklamacji i zwrotów

 

Pytania bieżące naszych klientów 

 

Francja

Dnia 2015-10-22 19:56 Dariusz napisał(a):

Witam, natrafiłem dzisiaj na Państwa sklep internetowy . I bardzo zainteresowała mnie Państwa oferta. Ale mam pytanie czy wysyłają Państwo również produkty mięsne (np. filet z piersi kurczaka, czy różne wędliny, kiełbasy) za granicę a konkretnie do Francji.
Pozdrawiam
Darek

Witamy serdecznie,

dziękujemy za zainteresowanie się naszą ofertą i informujemy ze wysyłamy wszelkie produkty za granicę / z wyjątkiem mrożonek/.

Dokładny cennik kosztów dostawy jest dostępny na naszej stronie link.

 

Poniżej dodatkowe pytanie i odpowiedź jeżeli chodzi o wysyłkę do Francji.

Witam Jeżeli dziś wpłynie płatność za fakturę to.jak będzie czas dostawy paczuszki do Francji?
 

Witamy serdecznie,

po zaksięgowaniu środków na naszym koncie / do godz. 11:00./ , status przesyłki zmienia się na "w kompletowaniu" . Ten proces trwa ok 3-5 godzin. Jeżeli wszystkie produkty które są w magazynie są w dobrym terminie przydatności do spożycia paczka wysyłana jest nawet tego samego dnia. Jeżeli produkt jakiś jest z zbyt krótkim terminem ważności ( wedliny , nabiał) dokonujemy zamówienia u dystrybutora i wtedy ten termin sie wydłuża. Jeżeli klientowi zależy na szybkiej realizacji maże dokonać adnotacji w uwagach " zgadzam się na produkty zastępcze" ( np. kiełbasa śląska Sokołów z zamówienia może być zamieniona na kiełbasę śląska Tarczyńskiego , czy Olewnika - decyduje termin przydatności do spożycia), lub sam klient może nam zasugerować zamienniki danej firmy " zgadzam się na zamienniki firmy Tarczyński".  Dodatkowym wydłużeniem terminu może być czas w jakim zostało złożone zlecenie to znaczy - przesyłki zagraniczne wysyłamy standardowo w poniedziałki , wtorki i środy / w zależności od kraju/ . Podyktowane to jest tym aby przesyłka z np. wędlinami nie leżała w magazynie spedytora przez weekend np.przy grzejniku/. Na specjalne życzenie oczywiście wysyłamy paczki nawet w piątek. Sugerujemy naszym klientom zamawianie produktów w środa czwartek z realizacją na poniedziałek , wtorek.

Jeszcze jedna uwaga - na wydłużenie realizacji zlecenia ma również wpływ skumulowanie dużej ilości zleceń /np. okres przedświąteczny/ - wtedy realizacja odbywa się wg. kolejności wpłynięć wpłat za zamówienia.

 

Niemcy

Dnia 2015-10-19 18:33 aldona12345 napisał(a):

A jak jest inna możliwość płatności jeśli  z mojego konta nie moge robic przelewow za granice?
 
 
W dniu 2015-10-19 07:22:50 użytkownik papu24 <papu24@papu24.pl> napisał:

Dnia 2015-10-18 17:37  napisał(a):

Witam.Mieszkam w niemczech.Chcialabym zrobic u Panstwa zakupy ale wolalabym zaplacic przy odbiorze.Czy jest taka mozliwosc.Pozdrawiam.A.P.

 

Witamy serdecznie,

dziękujemy za zainteresowanie się naszą ofertą i informujemy że nie ma możliwości wysyłki za zaliczeniem. Tylko stali klienci z udokumentowaną historią zakupów mają taką możliwość.



 

PROSZĘ SKORZYSTAĆ Z OPCJI PŁATNOŚCI PAYPAL LUB PAYU.

Tam można płacić kartą płatniczą , kredytową.

Jeżeli się coś nie powiedzie w płatności to do zlecenia nieopłaconego możemy wysłać tak zwane żądanie zapłaty z PayPala i tam też można dokonać zapłaty kartą. Oczywiście jeżeli żadne z podanych metod płatności się nie powiedzie można zawsze anulować dane zlecenie wysyłając do nas maila ( bez żadnych konsekwencji). I tak można próbować aż do osiągnięcia sukcesu.

 

 Finlandia

 

Dnia 2015-06-16 18:18 ewelina  napisał(a):

witam chcia bym zamowic u panstwa wedliny paczka bedzie do finlandi mozna wiedziec jaka mam gwarancjie ze wedliny sie nie popsuja zanim dojda czy macie jakies specjalne zabespieczenia dziekuje i czekam na szybka odpowiedz

 

Witamy serdecznie,

Dziękujemy za zainteresowanie się naszą ofertą i informujemy że przesyłki do Fillandii wysyłamy w poniedziałki i dochodzą one  w czwartek , w wyjątkowych sytuacjach w piątek. Jeżeli chodzi o zabezpieczenie produktów /nabiał , wędliny/ dajemy naszym klientom do dyspozycji boxy styropianowe http://www.papu24.pl/pl/searchquery/Pojemnik styropianowy/1/phot/5?url=Pojemnik,styropianowy  i żele mrożone http://www.papu24.pl/pl/p/Wklad-400g-chlodzacy-9001466502689/11453 . Dodatkowo jeżeli uważamy iż konieczne będzie dodatkowe zabezpieczenie dodajemy lód 2 - 3 kilogramy. W okresie letnim nie wysyłamy surowych ryb i surowego drobiu. Jeżeli chodzi o produkty których nie ma na stanie lub w ofercie zawsze dla stałych klientów staramy sie je zdobyć jak najszybciej /zmówienie takie wpisujemy w okno uwag/ . Zaopatrujemy sklepy spożywcze na terenie całej europy i klienci doceniają nasze elastyczne podejście do ich zamówień. Każdy hurtowy klient dodatkowo otrzymuje od nas stały rabat w wysokości 5-10%. Wracając do Pani pytań produkt WOROWO-ROLMOPS Z MAKRELI WĘDZONY RYBY WĘDZONE to jest opakowanie 3kg./pudełko/W niedługim czasie bedzie ten dział przebudowywany i wtedy ukażą się dodatkowo gramatury w opisach. Ciasta pakujemy w opakowania plastikowe w środku z zabezpieczeniem - folia bąbelkowa. oczywiście takie ciasta jak sernik / nie dotyczy to ciast kremowych które na wierzchu mają krem/ . Ciasta firmy Nova są fabrycznie pakowane w pudełka 2-5 kg kryte folią- niestety niektóre ciasta wymagają i tak od nas dołożenia folii zabezpieczającej.

 

Dnia 2015-11-05 08:39 Pierre  napisał(a):

 WITAM,MOJE PYTANIE DOTYCZY CZASU DOTARCIA PACZKI DO WLOCH I CZY MOGE ZAMOWIC WEDLINY I JESLI TAK TO ILE ZMIESZCZA KILOGRAMOW POJEMNIKI STEROPIANOWE,ZA ODPOWIEDZ Z GORY DZIEKUJE.


Paczki do Włoch wysyłamy w poniedziałki tak aby dotarły do piątku. Wędliny jak najbardziej wysyłamy. Jeżeli chodzi o pojemność to jest możliwość łączenia pudełek i tym samym nie ma ograniczeń wagowych. W jedno pudełko styropianowe wchodzi 2kg lodu i ok. ( w zależności od produktów ) 10kg asortymentu. Zawsze lepiej jest zamówić więcej pudełek - jeżeli nie będzie tyle potrzeba od razy zwracamy nadpłaconą gotówkę - nie wysyłamy pustych styropianów.   

 

Dnia 29 marca 2016 o 10:02

Kamil  napisał(a): Dziekuje bardzo za odpwiec, ostatnie dwa pytania :) Wiec gdybym dzisiaj zrobil zamowienie to paczka nie zostalaby wyslana? (mieszkam w Tuskani na srodku wloch). To znaczy ze nie moge zrobic zamowienia dzis ale musze czek…


Dziś wysyłek nie ma , wędliny posiadamy tylko z przed świąt z krótkim terminem , a producenci po przerwie świątecznej jeszcze nie wyprodukowali świeżego asortymentu. Zawsze po świętach mamy przestój z tego względu. A w Pana przypadku najlepiej składać zamówienia w środę z realizacją na poniedziałek.

Witam,

dziękuję za zainteresowanie się naszą ofertą i informuję iż do Włoch zlecenia wysyłamy w poniedziałki tak aby przesyłka nie leżała u spedytora. Produkty wysyłamy w termoboxach które można u nas zakupić w cenach producenta link . W termoboxy pakowany jest lód w ilości ok 1,5kg i tą wagę należy odliczyć od ciężaru paczki ( czyli np. zamawiamy nie 30kg tylko 28,5kg produktów). Termin ważności przy wysyłce nie może być krótszy od 9 dni. Jeżeli chodzi o czas dostawy to produkty z reguły dochodzą w czwartek, lecz to uzależnione jest od miejsca docelowego - dłużej to trwa +24h na głębokie południe Włoch i na wyspy.

Jeżeli chodzi o spedytorów to pewniejszy jest UPS. 

 

Dnia 2016-09-05 09:37 Katarzyna  napisał(a):

Katarzyna napisał(a): Witam,zakupiłam u Was termoboxy 32 litrowe i moje zamówienie zostało odrzucone. Proszę o informację dlaczego?

Witamy,z przykrością informujemy iż nie realizujemy zleceń zakupu opakowań styropianowych bez zakupu produktów spożywczych za minimum 100zł .  Informujemy jednocześnie iż opakowania takie są dostępne na aukcjach internetowych http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=10755604 i tam można dokonać zakupu. Ewentualne wpłacone środki za zlecenie zostaną natychmiast zwrócone na Państwa konto.

 

Zapraszam do odwiedzenia zakładki Częste pytania - na samym dole są odpowiedzi na pytania naszych klientów co w znaczny sposób uzupełni moją odpowiedź.

 

 

--


 UWAGA!

Przyjęcie przez Państwa przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia mechanicznego. Jeżeli nie wykonają Państwo wspólnie z przewoźnikiem protokołu szkodowego na tą okoliczność w momencie odbioru przesyłki droga reklamacji zostanie zamknięta.

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu z nami poprzez

formularz kontaktowy

 

 

Waluty

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

PayPal

PayPal papu24

Tu możesz zapłacić

przez PayPal

Płacę z PayU

Darmowa dostawa

Darmowa dostawa (ZIELONA GÓRA - granice miasta + dzielnice Nowe Miasto) już od 99,00 zł.

Zaloguj się

Wersje językowe

Sklep jest w trybie podglądu
"Użytkowanie sklepu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności."
 
papu24.pl - internetowy sklep spożywczy. Delikatesy, artykuły spożywcze i przemysłowe. Produkty dla dzieci, chemia, kosmetyki. Zakupy online
 
papu24.de - Online Lebensmittelgeschäft. Delikatessen, Lebensmittel und Industrieprodukte. Baby-Produkte, Chemikalien, Kosmetika. Online-Shopping
Click Shop | Hosting home.pl